Column:Independent

Ik zie altijd mensen met van die gave of interessante columns.
Toen dacht ik op een dag he dat wil ik ook :)
Dus ik probeer het maar, deze keer de kledingstijl indie.
Ik hoor wel eens mensen praten over de indie stijl, of terwijl de independente stijl.
Maar als ik aan independent denk dan denk ik aan onafhankelijk.
(dat is de betekenis zeg maar)
Terwijl de mensen op internet het schetsen als een soort boho-chic en/of indiaanachtige stijl.
Maar voor mij (dan) betekent het gewoon dat je je kleed zoals jij dat doet.
Want independent betekent onafhankelijk, of terwijl onafhankelijk van de modetrends.
Terwijl de indie stijl juist een mode trend is...
Zeg maar in mijn ogen heeft independent dezelfde betekenis als alternatief.
Anders dus. I mean waarom schetsen ze het dan als een boho-chic stijl.
Het is gewoon echt verwarrend in mijn ogen, oke misschien is het wel voor jou duidelijk.
Van mij mag je best wel die stijl leuk vinden enzo maar geef het dan gewoon een andere naam :P
Maar oke, volgens mij moet je gewoon geen trend maken van anders zijn.
Je bent anders of je bent het niet.
Hou alle alternative dingen gewoon puur.
R & r

PS Sorry voor dit slechte column

De ''indie'' stijl

No comments:

Post a Comment