Fashion

Er zijn een paar dingetjes die ik echt o zo tof vind en de ik echt wil delen met jullie.
Nu wilt het niet zeggen dat ik zo modebewust ben hoor of een echte trendsetter.
Sommige dingen vind ik gewoon zo leuk dat ik het niet kan laten om het met andere mensen te delen.
Dit zijn de dan.



Dip dye hair!
Omg I love it, it looks amezing. Alleen als ik het zou doen zou ik eerst mijn haar moeten bleken...
En verder is dit alleen maar voor mensen met lef.







Yeah, the yellow bag.
Leuk om mee te colorblocken, of om te combineren met pasteltinten maar het vrolijkt ook je zwarte outfit op :)











Een witte blouse vind ik gewoon zo'n tijdloos item waar je
alles mee kan combineren. Van the preppy style tot wat stoerder.

















De lange variant op de boblijn vind ik ook zo leuk. Ik vind hem zelf veel leuker dan die korte.
Maar oke dat is mijn mening.















En als laatst Dokter Martens. Ik vind ze gewoon zo leuk om ze terug te zien in de streetstyle. Zelfs de bloemetjesversie die Whitney Port aan heeft zijn olsem :)

Maar oke dat is genoeg voor jullie geweest.
See ya later, lots of fashion x

1 comment: