Lenzen

Lenzen ken je waarschijnlijk wel en harde en zachte lenzen zeggen je misschien ook wel wat.
Maar wat moet je denken bij geo lenzen en nachtlenzen?
Read about it.

Nachtlenzen zijn lenzen die sinds kort (een paar jaar) verkoopbaar zijn.
Je doet ze 's nachts in en dan kan je overdag gewoon alles doen zonder bril of lenzen :o
Maar let op: ze zijn niet altijd en voor iedereen even veilig dus ik zou als je ze wilt kopen naar de opticien gaan + het is best wel prijzig...
Maar verder zijn ze wel erg handig.

En nu geo lenzen. Mensen die anime kijken zien wel de gelijkenis met die anime mensjes.


Juist ja ze laten je ogen groter lijken en geven je ogen ook een poppeneffect.
Zelf vind ik ze adorble maar niet alle webshops zijn betrouwbaar dus klik hier en hier voor twee redelijk betrouwbare shops. En zoals bij de normale lenzen moet je ze regelmatig schoon maken etc.
Zelf overweeg ik ook om ze te halen maar oke...

Dit was dus een kort stukje xd
x

PS als ik 20 followers/leden heb hou ik een give-away
PPS Ik ben eigenlijk al heel lang van plan om fashion picca's te maken maar ik heb nog steeds geen goede camera :(

No comments:

Post a Comment