Keukenhof :D

Heey peeps,
ik heb dus al vakantie en gisteren was ik dus naar keukenhof gegaan met mijn familie. Natuurlijk heb ik ook foto's gemaakt. Alleen op het laatst had ik volgens mij meer foto's gemaakt van mensen dan van bloemen x3 Alleen.. sommige foto's staan nog op mijn mobiel maar ja... die komen er later op te staan want dat is zo'n gedoe om ze op de computer te krijgen :s xox PS Enjoy of your life ☺

Die bloemen vond ik heel erg apart.. de foto spreekt voor zichzelf
 I love this picture ♥_♥ De achterkant had zo'n leuke sleep met ingevlochten bloemen maar ik was vergeten daar een foto van te maken :s
 Deze is denk ik echt mijn favoriet van alle photography foto's die ik gemaakt heb. Ik weet niet.. het geeft mij een old vintage gevoel ♥
  


I like these flowers ^^



                        
                                                    
 Met mijn allerliefste nichtje, love her <3
En om mijn moeder blij te maken, een van haar gemaakt foto's :P
Btw druk op de foto om hem groter te zien, om een of andere rare reden krijg ik hem niet groter :s

No comments:

Post a Comment